Kraj

Razem o benefitach zmywarek

Bosch i Finish prowadzą wspólny projekt marketingowy.

Razem o benefitach zmywarek
BSH, właściciel marki zmywarek Bosch, oraz Reckitt Benckiser, właściciel marki Finish – środka do zmywarek, rozpoczynają wspólną kampanię reklamową. Działania reklamowe prowadzone są pod hasłem “Nie za wodna”. Bosch chce teraz szczególnie mocno zaakcentować korzyść posiadania zmywarek – oszczędność wody i energii. Powodem jest wprowadzenie do sprzedaży pierwszej i jedynej na świecie – jak twierdzi producent – serii zmywarek ActiveWater zużywających zaledwie 7 l wody na jeden cykl zmywania 13 kompletów naczyń. Oznacza to zużycie 13 razy mniej wody niż przy ręcznym zmywaniu tej samej ilości naczyń i sztućców. Kampania reklamowa ma przekonać niezdecydowanych i nieprzekonanych.

Działania reklamowe potrwają cztery tygodnie. 30-sekundowe spoty reklamowe będą emitowane w TVP1, TVP2, TVN oraz kanałach tematycznych. Adaptacją spotu zajęła się agencja Euro RSCG Warsaw, a zakupem mediów producent marki Finish – Reckitt Benckiser.

Kampania będzie wsparta materiałami POS we wszystkich punktach sprzedaży AGD. Będą to standy, ulotki, naklejki i zawieszki. POS-y zostały zaprojektowane przez agencję VA Strategic Communications.

Oprócz tego organizatorzy kampanii przygotowali tzw. landing page: www.zmywarki-bosch.pl, gdzie każdy potencjalny klient może poznać wszystkie powody, dla których warto mieć zmywarkę. Stronę przygotowała agencja Brain Juice.