Kraj

Sojowe Alpro w nowej szacie

Alpro zmienia szatę graficzną produktów.

Sojowe Alpro w nowej szacie
Alpro, producent i dystrybutor produktów sojowych na rynku europejskim, zmienia logo i opakowania produktów. Zmiana ma na celu polepszenie i uatrakcyjnienie zarówno produktów, jak i komunikacji z klientami.

Odświeżony wizerunek Alpro ma być bardziej wyrazisty i świeży, a przez to atrakcyjny dla odbiorców w każdej grupie wiekowej. Podkreśla on witalność i zdrową energię, jakiej dostarczają produkty Alpro soya w codziennej diecie.

Jako pierwsze nowy wizerunek otrzymały desery Alpro soya (na zdj.). W kolejnych miesiącach w odświeżonej szacie graficznej będą również dostępne napoje: Alpro soya z dodatkiem wapnia, Alpro soya light, Alpro soya bez cukru i soli, Alpro soya napój waniliowy, Alpro soya napój czekoladowy oraz Alpro soya o smaku owoców leśnych.

– Wraz z wprowadzeniem nowych opakowań logo Alpro planuje wzmocnienie pozycji swojej marki na polskim rynku i w polskim handlu – skomentowała Aneta Świderska, brand manager marki Alpro soya. – Nasze odświeżone logo i opakowania zwiększą atrakcyjność produktów i ich widoczność na półkach sklepowych. Nowe opakowania dostarczają również wyczerpujących informacji o składzie produktu i możliwościach jego zastosowania – dodała Świderska.

Kreację opakowań i logo przygotowała belgijska agencja Mona Lisa.