Kraj

CAM Media ma umowę z Ruchem wartą 3 mln zł

Ruch, dotychczas samodzielnie zarządzający citylightami w swoich punktach, powierzył ich obsługę reklamową CAM Mediom.

CAM Media na mocy umowy z Ruchem SA będzie sprzedawał kampanie na 2 tys. citylightów zlokalizowanych w większości w punktach Ruchu. Nie udało nam się ustalić, jakie inne firmy zabiegały o kontrakt z Ruchem. Dotychczas spółka sama zarządzała sprzedażą swoich citylightów.
Umowę z CAM Media podpisano na czas nieokreślony. CAM Media szacują jej wartość na ponad 3 mln zł.

Firma zamierza przeprowadzić badanie nowego segmentu w swoim portfolio. Rozważa też spakietowanie citylightów z aktualną ofertą OOH (m.in. nośniki tranzytowe i wielkoformatowe).
Przypomnijmy, że największymi graczami w segmencie citylightów są obecnie AMS z blisko 12 tys. nośników i Clear Channel z blisko 5 tys., cały segment liczy 20,2 tys. nośników (dane Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej, raport na koniec grudnia 2009 r.).