Kraj

Intersport ruszył z intensywną kampanią wyprzedażową

Sieć sklepów sportowych Intersport rozpoczęła największą od kilku lat kampanię reklamową. Jest ona związana z akcją wyprzedaży asortymentu zimowego. Wartość...

Sieć sklepów sportowych Intersport rozpoczęła największą od kilku lat kampanię reklamową. Jest ona związana z akcją wyprzedaży asortymentu zimowego. Wartość działań wyniesie kilka milionów złotych. Akcja reklamowa prowadzona jest pod hasłem “Wyprzedażowy szok cenowy do -70%” jako znak słowno-graficzny jest zastrzeżony przez Intersport. Celem kampanii jest zmniejszenie stanów bieżącej kolekcji zimowej i przygotowanie salonów do sezonu letniego.

Kreacja spotu telewizyjnego została stworzona przez własny dział kreatywno-produkcyjny Intersport Polska, produkcją zajęła się agencja filmowa DV Film. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Value Media. Kampania obejmuje billboardy sponsorskie w TVP i TVP Info m.in. przed relacjami z Vancouver oraz na LCD w salonach Intersport, reklamę w wybranych stacjach radiowych oraz billboardy, SMS-y i maile do klientów programu lojalnościowego Intersportu. Akcja potrwa do końca lutego.

Według danych spółki w styczniu tego roku sieć osiągnęła rekordowe obroty w stosunku do analogicznego okresu 2009 r. W tym czasie zanotowała blisko 9-proc. wzrost przychodów ze sprzedaży i prawie 35 mln zł obrotów. Jak przekazała Iwona Książek, kierownik działu komunikacji i relacji inwestorskich w Intersporcie, jest to najlepszy od 22 lat wynik firmy. Najlepiej w tym czasie sprzedawały się takie kategorie produktów, jak: ciepła bielizna, odzież i sprzęt narciarski, kask i gogle. Szczególnie w tych dwóch ostatnich grupach wpływ na sprzedaż mogły mieć nowe regulacje prawne, które zobowiązują dzieci do noszenia kasku na stoku. (JD)