Kraj

KAMPANIA E! ENTERTAINMENT W SIECI BANKOMATÓW EURONET

Telewizja E! Entertainment, której producentem jest Zone Vision, rozpocznie kampanię promocyjną w sieci bankomatów Euronet. Kampania rozpocznie się 20 lipca...

Telewizja E! Entertainment, której producentem jest Zone Vision, rozpocznie kampanię promocyjną w sieci bankomatów Euronet. Kampania rozpocznie się 20 lipca br. Jej celem jest zwiększenie znajomości marki oraz spowodowanie większej oglądalności stacji. Budżet kampanii wynosi 320 tys. zł. Umowa między Zone Vision a Euronetem jest umową barterową. Media zakupił dom mediowy AT Media związany z Wizją TV. Projekt ekranu i wydruku bankomatowego przygotowała agencja interaktywna Omedia. Informacje o konkursie pojawią się na ekranie powitalnym i wydrukach bankomatowych. E! Enterteinment wykorzysta w promocji 270 bankomatów (z 430 należących do Euronetu) w ośmiu miastach Polski, w których jest najwięcej abonentów Wizji TV. Nagrodami w konkursie są płyty (2 tys.) z przebojami telewizyjnymi. Warunkiem uczestnictwa jest przesłanie pięciu wydruków z bankomatów Euronetu. Infomacje o promocji pojawią się również w serwisie internetowym www.e-zone.pl. Jak powiedziała Ewa Bolesta-Zielińska, PR manager E! Entertainment, stacja spodziewa się, że do końca trwania promocji (31 sierpnia br.) informacja o niej dotrze do ponad 100 tys. osób. W sierpniu br. telewizja E! Entertainment rozpocznie ponadto kampanię reklamową na największą dotychczas skalę. Będzie ona przebiegać w prasie i radiu ogólnopolskim (prawdopodobnie będzie to RMF FM) do końca br. Telewizja E! Entertainment jest dostępna w Polsce dzięki Zone Vision od 1998 r. na platformie cyfrowej Wizja TV i w telewizji kablowej UPC. Wpływy stacji z reklam w czerwcu br. wyniosły 140 tys. zł (źródło: Zone Vision). Działająca od 1995 r. w Polsce firma Euronet oferuje trzy rodzaje reklamy bankomatowej: na pięciu ekranach powitalnych, na jednym ekranie przy autoryzacji transakcji oraz na wydruku bankomatowym. Dotychczas klientami sieci były m.in.: Centertel, Polkomtel, Orlen i McDonald’s. (PR)