Kraj

Carlsberg negocjuje sponsoring Euro 2012

Carlsberg negocjuje sponsorowanie mistrzostw Europy w piłce nożnej Euro 2012, które odbędą się w Polsce i na Ukrainie. Firma nie komentuje...

Carlsberg negocjuje sponsorowanie mistrzostw Europy w piłce nożnej Euro 2012, które odbędą się w Polsce i na Ukrainie. Firma nie komentuje tej sprawy, ale wiadomo, że rozmowy z UEFA powinny zakończyć się w najbliższych miesiącach.

Udział marki w imprezie oznaczałby zapewne nie tylko obecność reklamową na stadionach, lecz także duże inwestycje w media, w kanał HoReCa oraz budowę tzw. fan zone – czyli stref kibica.

Marka Carlsberg była sponsorem Euro w 2008 r. W ośmiu miastach Austrii i Szwajcarii, w których rozgrywano mecze, Carlsberg zbudował strefy kibica. Odwiedziło je w sumie 5 mln widzów, a sprzedaż piwa Carlsberg w tych miejscach przekroczyła półtora miliona litrów. Marka szacuje też, że reklamy na boisku były widoczne na ekranach telewizorów przez ponad 20 minut w trakcie każdego meczu. (TW)