ING Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie (ING Życie), które pod koniec ub.r. rozstrzygnęło przetarg na wybór agencji kreatywnej, informuje, że wybrało agencję Grandes Kochonos i podpisało z nią umowę. Powodem rozpisania przetargu było wygaśnięcie umowy z dotychczasową agencją reklamową – Brain.
W DS “MMP” z 7 grudnia ub.r. informowaliśmy, że być może ING Życie zdecyduje się na współpracę z dwiema agencjami reklamowymi – Grandes Kochonos i Brasil. Jednak marketer informuje, że umowę podpisało tylko z agencją Grandes Kochonos, natomiast z agencją Brasil nie współpracuje.
Za planowanie i zakup mediów dla ubezpieczyciela odpowiada dom mediowy PanMedia Western.
Z agencją reklamową Brain nadal współpracuje natomiast ING Bank Śląski należący także do Grupy ING w Polsce (w dzisiejszym wydaniu DS “MMP” piszemy o jego nowej kampanii reklamowej). Pod koniec stycznia br. bank rozpisał natomiast przetarg na obsługę swojego budżetu mediowego, do którego obok dotychczasowego – PanMedia Western – zaprosił trzy inne domy mediowe: Carat, Media Direction OMD oraz Mindshare. (MB)