Kraj

Ptasie Mleczko na YouTube

Wedel w ramach strategii marketingowej Fabryka Przyjemności prowadzi komunikację marki Ptasie Mleczko. Kampania ma tytuł "Pingwiny" i ma na celu...

Wedel w ramach strategii marketingowej Fabryka Przyjemności prowadzi komunikację marki Ptasie Mleczko.

Kampania ma tytuł “Pingwiny” i ma na celu zakomunikowanie unikatowych korzyści oferowanych przez wedlowskie Ptasie Mleczko.

Kampania miała swój start na YouTube w kanale Wedeltv. Wedel nie ograniczył się do uploadu filmu; po raz pierwszy w Polsce wykorzystana zostanie technologia Expand Autoroll. Jest to duży, zauważalny, lecz nieinwazyjny format z prawej strony pulpitu. W przeciwieństwie do tradycyjnych filmów odtwarzany jest automatycznie. Po interakcji użytkownika reklama rozwija się do większego formatu.

Kampania jest w całości przygotowana (strategia, kreacja, produkcja) przez grupę komunikacyjną Saatchi & Saatchi. Film “Pingwiny” został zrealizowany w Paryżu w studio Delapost z wykorzystaniem technologii, którą posługują się obecnie pracownie tworzące hollywoodzkie superprodukcje 3D. Proces był bardzo złożony i postępował etapami.

Nadzorem nad całością obrazu, a zarazem reżyserią zajął się Frank Vrogoep – autor wielu znanych na Zachodzie (a także w Polsce) filmów reklamowych. Wyreżyserowany przez niego film “Dzieci w sieci” dla Nask zdobył w 2008 roku Brązowego Lwa na festiwalu w Cannes.

Kampania Wedla została podzielona na 3 etapy: 30-sekundowy spot wizerunkowy, 10-sekundowy spot produktowy komunikujący wprowadzenie na rynek nowego wariantu marki Ptasie Mleczko – Koktajl Truskawkowy oraz 8-sekundowy billboard sponsorski przed nowym serialem TVN – “Klub Szalonych Dziewic” – i po nim. Kampania telewizyjna startuje 19 lutego.

Termin zakończenia nie został podany, planowaniem i zakupem mediów zajmuje się ZenithOptimedia. (AMS)