M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Hochland ruszy z kopromocją z Tupperware; Grey utrzyma obsługę serów żółtych

Serwis Dzienny | 19 lutego 2010, 06:45

W portfolio Hochland Polska pojawiła się linia serów Hochlander i linia serów Patros. Wkrótce startuje promocja konsumencka Hochland - Tupperware....

W portfolio Hochland Polska pojawiła się linia serów Hochlander i linia serów Patros. Wkrótce startuje promocja konsumencka Hochland - Tupperware.

Hochlander należy do segmentu premium i wzmacnia pozycję Hochland na rynku serów żółtych. Dostępny jest w trzech smakach: łagodnie orzechowym, z papryką i chili, z czosnkiem niedźwiedzim. Przygotowane formaty opakowań to plastry 150-g w pudełkach z mechanizmem wielokrotnego otwierania i zamykania oraz bloki sprzedawane na wagę (ok. 2,7-2,9 kg). Wprowadzenie serów Hochlander wsparte jest kampanią w prasie, ulotkami, degustacjami, a już wkrótce szeroko zakrojoną kampanią reklamową skierowaną do konsumentów.

Z kolei Patros to znana w Europie marka, która od teraz dostępna będzie w Polsce. Tym samym Hochland wchodzi do dynamicznie rosnącej kategorii serów solankowych. Ser Patros przygotowano w czterech wariantach: Patros naturalny 200 g, Patros z ziołami 150 g, Patros z ziołami śródziemnomorskimi w kostkach 150 g, Patros z pomidorami i bazylią w kostkach 150 g. Wprowadzenie serów Patros będzie miało wsparcie reklamowe w prasie handlowej, telewizji i internecie.

Ponadto 1 marca startuje nowa edycja znanej promocji konsumenckiej Hochland - Tupperware. Promocja daje konsumentom możliwość otrzymania jednego z 200 tys. pojemników amerykańskiej firmy Tupperware, specjalizującej się w produkcji produktów do pakowania i przechowywania żywności.

Sery objęte promocją na potrzeby akcji zostały specjalnie oznakowane punktami o różnej wartości.

Akcja będzie miała silne wsparcie reklamowe w telewizji. Równolegle planowane są: reklamy w prasie, informacje na dedykowanej stronie WWW, w kioskach Relay/Inmedio, specjalna infolinia, animacje, ulotki, reklama w katalogu firmy Tupperware, a także promocja podczas prezentacji sprzedażowych.

Za przygotowanie tradowej kampanii serów Hochlander i linii serów Patros odpowiada agencja Art & Print, promocję Tupperware opracowała i koordynuje agencja V&P.

Jacek Wyrzykiewicz, PR & trade marketing manager Hochland Polska, nie chciał na tym etapie powiedzieć, której agencji zostanie powierzona kampania serów żółtych jako kategorii. Przypomnijmy, że w celu wybrania tej agencji Hochaland prowadził przetarg, w którym rozmawiano z kilkoma agencjami reklamowymi (DS "MMP" z 30 października ub.r.). W przetargu prawdopodobnie startowały cztery agencje, ale informacji tych nie udało nam się potwierdzić u marketera.

Obsługą reklamową kategorii żółtych serów Hochland obecnie zajmuje się agencja Grey Worldwide Warszawa. Według naszych informacji agencja utrzyma tę kategorię także po przetargu. Przedstawiciele agencji i Hochlandu nie skomentowali tych doniesień. (AMS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,