Kraj

Philips promuje kino domowe filmami Ridley Scott Associates

Philips będzie promował telewizory z technologią Ambilight do kina domowego przez serię pięciu krótkometrażowych filmów z wytwórni Ridley Scott Associates...

Philips będzie promował telewizory z technologią Ambilight do kina domowego przez serię pięciu krótkometrażowych filmów z wytwórni Ridley Scott Associates (RSA), które zostaną pokazane premierowo 8 kwietnia na stronie internetowej producenta. Projekt nosi tytuł “Parallel Lines”.

Philips zwrócił się do reżyserów pracujących dla RSA o przygotowanie krótkometrażowych form. Z 45 propozycji wybrał pięć, do których zdjęcia kręcono m.in. w Urugwaju, Londynie, Moskwie, Chinach i RPA.

– Ten projekt wpisuje się w naszą strategię “Cinematic Viewing Experience”, w której stawiamy na oddanie wrażeń kinowych podczas oglądania filmów w zaciszu domowym. To naszym zdaniem jest istota kina domowego, a nie ściganie się na kolejne funkcje setki herców w specyfikacji technicznej – wyjaśnia Tomasz Lisewski, dyrektor generalny Consumer Lifestyle w Philips Polska.

W 10 krajach Europy marketer wykupił specjalny pakiet reklamowy w portalu społecznościowym Facebook. 7 kwietnia jego użytkownicy na swoich stronach prywatnych zobaczą trailer “Parallel Lines” z przekierowaniem na stronę Philipsa, gdzie filmy będzie można odtwarzać na specjalnie zaprojektowanym odtwarzaczu Ambiplayer.

Przy tym projekcie Philips współpracuje ze swoimi agencjami reklamowymi: DDB i Carat.

Philips jest producentem telewizorów Cinema 21:9, które jako pierwsze na świecie najpełniej odwzorowywały format, w jakim w oryginalnie kręci się filmy kinowe. Ten 56-calowy telewizor kosztuje ok. 4 tys. euro, czyli mniej więcej 16 tys. zł. (MB)