M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nike reklamuje w sieci nowe buty Total 90 Laser III

Serwis Dzienny | 22 lutego 2010, 06:45

Nike Poland ruszył z kampanią reklamową nowego modelu buta Total 90 Laser III. To futbolowa nowość marketera. Za realizację kampanii...

Nike Poland ruszył z kampanią reklamową nowego modelu buta Total 90 Laser III. To futbolowa nowość marketera. Za realizację kampanii odpowiada agencja Artegence. Współpraca z Nike została nawiązana bez przetargu i jest to pierwszy projekt agencji dla Nike. Działania reklamowe potrwają do połowy marca.

W kampanii wykorzystano format eyeblaster - rich media, który łączy w tej kampanii kilka form reklamowych, w tym wideo oraz opisy reklamowanego produktu mające zachęcić internautów do interakcji. Cała gra odbywa się bezpośrednio na zmieniającej się w czasie interakcji reklamie. Jej elementem jest m.in. instruktażowe wideo, którego bohaterem jest gwiazda futbolu - Hiszpan Fernando Torres. Gracze mogą też opublikować swoje wyniki bezpośrednio w swoim facebookowym profilu. Zadaniem graczy jest wykazanie się najwyższym stopniem dokładności podczas gry na wirtualnym boisku.

Dziesięć osób, które interesująco odpowiedzą na pytanie o "Twój piłkarski cel na rok 2010", wygra buty Total 90 Laser III. 500 uczestników zabawy z najlepszymi wynikami w grze otrzyma 500 kodów do Nike Elite Training, czyli dostęp do kompletnego programu treningowego z udziałem zawodników i trenerów Juventusu, Barcelony i reprezentacji Brazylii na Nikefootball.com. Kampania jest emitowana w serwisach Sport.Wp.pl oraz Futbolowo.pl. Wartość budżetu nie została podana. (JD)

Czytaj więcej na temat: , ,