Kraj

Budowia obsługuje markę Porta Drzwi w internecie

Tematyczna sieć reklamowa Budowia należąca do IDMnetu pozyskała obsługę większości internetowego budżetu reklamowego firmy Porta KMI Poland, właściciela marek Porta...

Tematyczna sieć reklamowa Budowia należąca do IDMnetu pozyskała obsługę większości internetowego budżetu reklamowego firmy Porta KMI Poland, właściciela marek Porta Drzwi i Villadora. Kontrakt zakłada całoroczną współpracę między partnerami.

Umowa obejmuje planowanie i realizację działań reklamowych w internecie oraz zakup powierzchni reklamowej. Działania prowadzone w Budowii będą wspierane kampaniami zasięgowymi we wszystkich witrynach IDMnetu.

1 marca rozpocznie się pierwsza kampania marki Porta Drzwi skierowana do sektora biznesowego, osób zawodowo związanych z branżą budowlaną i wnętrzarską (m.in. architektów wnętrz) oraz odbiorców indywidualnych. Kampania obejmie reklamę w serwisach tematycznych Budowii i będzie wykorzystywać reklamy typu display, pakiety tematyczne i profile behawioralne, działania edukacyjne i informacyjne oraz akcje niestandardowe. Jej głównym celem jest budowa wizerunku marki eksperckiej wśród klientów poszukujących niezależnych informacji o produkcie.

Budowia to nowo uruchomiona sieć tematyczna IDMnetu specjalizująca się w obsłudze firm z branży budowlano-wnętrzarskiej. W ramach sieci dostępne są m.in. kampanie zasięgowe i sprzedażowe, reklama w wyszukiwarkach, reklama kontekstowa oraz reklama wideo (o uruchomieniu sieci pisaliśmy w DS “MMP” z 4 lutego br.). (TWI)