Tematyczna sieć reklamowa Budowia należąca do IDMnetu pozyskała obsługę większości internetowego budżetu reklamowego firmy Porta KMI Poland, właściciela marek Porta Drzwi i Villadora. Kontrakt zakłada całoroczną współpracę między partnerami.
Umowa obejmuje planowanie i realizację działań reklamowych w internecie oraz zakup powierzchni reklamowej. Działania prowadzone w Budowii będą wspierane kampaniami zasięgowymi we wszystkich witrynach IDMnetu.
1 marca rozpocznie się pierwsza kampania marki Porta Drzwi skierowana do sektora biznesowego, osób zawodowo związanych z branżą budowlaną i wnętrzarską (m.in. architektów wnętrz) oraz odbiorców indywidualnych. Kampania obejmie reklamę w serwisach tematycznych Budowii i będzie wykorzystywać reklamy typu display, pakiety tematyczne i profile behawioralne, działania edukacyjne i informacyjne oraz akcje niestandardowe. Jej głównym celem jest budowa wizerunku marki eksperckiej wśród klientów poszukujących niezależnych informacji o produkcie.
Budowia to nowo uruchomiona sieć tematyczna IDMnetu specjalizująca się w obsłudze firm z branży budowlano-wnętrzarskiej. W ramach sieci dostępne są m.in. kampanie zasięgowe i sprzedażowe, reklama w wyszukiwarkach, reklama kontekstowa oraz reklama wideo (o uruchomieniu sieci pisaliśmy w DS “MMP” z 4 lutego br.). (TWI)