M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Grupa Heureka będzie uczyć klientów, jak wykorzystywać Facebooka

Serwis Dzienny | 25 lutego 2010, 06:45

Grupa reklamowa Heureka wyodrębniła dział zajmujący się szkoleniami w zakresie marketingowego wykorzystania serwisów społecznościowych, szczególnie Facebooka. Stroną merytoryczną i prowadzeniem...

Grupa reklamowa Heureka wyodrębniła dział zajmujący się szkoleniami w zakresie marketingowego wykorzystania serwisów społecznościowych, szczególnie Facebooka. Stroną merytoryczną i prowadzeniem szkoleń zajmują się: Aleksander Winciorek, szef działu badań Heureki, oraz szefowie należącej do grupy agencji Pride & Glory - Piotr Friedberg i Dawid Szczepaniak.

Cykl szkoleń przygotowanych przez grupę ma pomóc marketerom w zaplanowaniu długoterminowej strategii wykorzystania Facebooka oraz innych mediów społecznościowych. Szkolenia w szczególności mają rozwijać takie umiejętności, jak: optymalne wykorzystanie serwisu Facebook w celach wizerunkowych, planowania działań sprzedażowych na Facebooku, rozróżnianie codziennej obecności marki w social media od kampanii oraz kształtowania korporacyjnego social media policy.

Program opracowano na podstawie kilkuletniego doświadczenia agencji w działaniach social media, kilkuset zrealizowanych projektach i wynikach badań działu R&D Heureki.

- Komunikowanie się marki z rynkiem za pośrednictwem social media jest dzisiaj koniecznością i powinno stać się integralną częścią strategii marketingowej firm. Nasze doradztwo obejmuje indywidualną analizę siły i możliwości marek w tym zakresie. Klienci potrzebują szkoleń i konkretnych rekomendacji w związku z błyskawicznie rosnącą popularnością social mediów - tłumaczy Dariusz Andrian, dyrektor generalny Grupy Heureka.

Ze szkoleń grupy dotyczących social mediów skorzystało już kilku dużych marketerów m.in. z branży FMCG, elektroniki użytkowej, telekomunikacji, finansów, samochodowej i produktów luksusowych. Firma szacuje, że w ciągu roku poprowadzi kilkadziesiąt szkoleń indywidualnie sprofilowanych pod kątem klientów. (TWI)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,