Kraj

Winiary z nowym wariantem Pomysłu na...

Winiary wprowadzają na rynek kolejny wariant produktu Pomysł na... Tym razem jest to Pomysł na... Soczystą karkówkę z ziemniakami. Jak...

Winiary wprowadzają na rynek kolejny wariant produktu Pomysł na… Tym razem jest to Pomysł na… Soczystą karkówkę z ziemniakami. Jak twierdzi marketer, to pierwszy produkt z woreczkiem, w którym można przygotować mięso i ziemniaki razem.

Zaproponowany przez markę Winiary sposób pieczenia nie wymaga dodawania tłuszczu.

Launch produktu wspiera kampania reklamowa obejmująca m.in. telewizje ogólnopolskie. Za jej kreację odpowiada Legend Group, a za planowanie i zakup mediów – Mediaedge:cia.

Stworzona w 2005 roku kategoria Pomysł na… to odpowiedź marki Winiary na codzienny problem wielu pań domu, które nie mają pomysłu na obiad. Bazując na badaniach konsumenckich, marka Winiary jako pierwsza na polskim rynku zaproponowała konsumentkom dobre pomysły na szybkie potrawy.

Jak informuje producent, w 2007 roku prawie 50 proc. pytanych kobiet w wieku 20-50 lat przyznało, że kupiły ostatnio jeden z ponad 20 obecnych na rynku produktów kategorii Pomysł na… Najchętniej wybierały proste i powszechnie lubiane dania tradycyjnej kuchni polskiej lub ich nowe warianty.

Produkt dostępny jest w sklepach w cenie ok. 3,50 zł. (BG)