Przetargi

Poznań planuje promocję miasta poza granicami Polski

Urząd Miasta Poznania prowadzi równolegle dwa przetargi związane z jego promocją. Pierwszy dotyczy opracowania oraz realizacji wizerunkowej kampanii promocyjnej miasta...

Urząd Miasta Poznania prowadzi równolegle dwa przetargi związane z jego promocją.

Pierwszy dotyczy opracowania oraz realizacji wizerunkowej kampanii promocyjnej miasta poza granicami Polski. Drugi – przygotowania oraz realizacji kampanii PR Poznania poza granicami Polski.

Za podstawową linię komunikacji ma służyć hasło “Poznań. Eastern energy, Western style”. Zaplanowane działania nie mogą być dłuższe niż cztery miesiące i powinny zakończyć się przed końcem września br. Kampania ma rozpocząć się nie później niż w ciągu czterech tygodni od dnia podpisania umowy z wykonawcą. Czas jej trwania nie może być krótszy niż 15 tygodni i ma zakończyć się do 30 września 2010 r.

Kampania będzie obejmować głównie Europę Zachodnią, m.in.: Niemcy, Francję, Wielką Brytanię, Hiszpanię. Oba przetargi trwają do początku kwietnia br. (BG)