Saatchi & Saatchi Digital (interaktywna część agencji Saatchi & Saatchi) powiększa dział obsługi klienta. Do zespołu dołączyli Rafał Łuszczyk na stanowisko account supervisora i Agnieszka Borkowska na stanowisko account executive.
Rafał Łuszczyk cztery lata spędził w agencji Publicis (do końca 2008 r.), obsługując Renault, British Airways i Tele2. Po półrocznym pobycie w Azji pracował również krótko w San Markos dla RWE. W Saatchi & Saatchi Digital prowadzi już projekty dla Toyoty, Carlsberga i Maspex Wadowice.
Agnieszka Borkowska wzmocniła w agencji team Procter & Gamble (marka Pampers). Pierwsze kroki w branży stawiała w MRM Worldwide, gdzie brała udział w projektach dla V&S Luksusowa, La Roche Posay i Microsoft.
Powiększony dział client service Saatchi & Saatchi Digital liczy obecnie osiem osób. (AMS)