Kraj

Danone reklamuje nowe gadżety dołączane do Danonków

Agencja reklamowa Young & Rubicam przygotowała nową kampanię dla marki Danonki.
 Kampania składa się z dwóch reklam telewizyjnych. Pierwsza z...

Agencja reklamowa Young & Rubicam przygotowała nową kampanię dla marki Danonki.
 Kampania składa się z dwóch reklam telewizyjnych. Pierwsza z nich to 30-sekundowy spot “Piraci” komunikujący pojawienie się na rynku Danonków z nowymi gadżetami – “Piratopiankami do składania”. Drugi film pt. “Lornetka” to 10-sekundowa animacja prezentująca nową serię gadżetów – figurek, które można znaleźć w Danonkach z Niespodzianką. Jest to 10 pirackich wcieleń smoka Danonka, np. z kompasem, lunetą czy za sterami. Główną grupę docelową filmu stanowią dzieci w wieku 3-5-lat.

Za kreację obu spotów odpowiada zespół kreatywny Y&R w składzie Małgorzata Parczewska (art director) i Agata Polińska (copywriter). Produkcją zajęło się studio Alien FX; media planował i kupił dom mediowy MediaCom. Spoty są już w emisji telewizyjnej. 

(AMS)