Kraj

Wyborowa SA planuje relaunch Luksusowej

Wyborowa SA planuje relaunch wódki Luksusowa. Na razie szczegóły tego projektu nie są znane, wiadomo jednak, że zmieniony zostanie kształt...

Wyborowa SA planuje relaunch wódki Luksusowa. Na razie szczegóły tego projektu nie są znane, wiadomo jednak, że zmieniony zostanie kształt butelki.

Relaunch ma na celu uporządkowanie portfolio Wyborowej SA, przede wszystkim bardziej precyzyjne pozycjonowanie brandu Luksusowa wobec marki Wyborowa. Nie bez znaczenia są też zapewne plany eksportowe Luksusowej. Marka ma od niedawna nowego dystrybutora w USA, którym jest firma W.J. Deutsch & Sons Ltd.

Luksusowa trafiła do portfolio Wyborowej po fuzji z V&S Luksusowa Zielona Góra, do której doszło pod koniec 2008 r. Luksusowa to prawdopodobnie największa na świecie marka wódki wytwarzanej z ziemniaków. Brand miał ostatnią dużą kampanię w połowie 2008 r. – prowadziła ją agencja Momentum Worldwide. (TW)