Kraj

San Markos opracuje identyfikacje wizualne dla LOT Catering

LOT Catering, spółka należąca do Polskich Linii Lotniczych LOT SA, rozpoczęła współpracę z agencją reklamową San Markos, która odpowiada za...

LOT Catering, spółka należąca do Polskich Linii Lotniczych LOT SA, rozpoczęła współpracę z agencją reklamową San Markos, która odpowiada za opracowanie elementów architektury dla nowych marek spółki LOT Catering. Jak podkreślają przedstawiciele San Markos, o wyborze zadecydowało doświadczenie firmy w projektowaniu identyfikacji wizualnej.

Projekt jest realizowany pod kierunkiem dyrektorów kreatywnych Michała Bergera i Tomasza Chojnackiego.

Projekty Michała Bergera w dziedzinie brand desing zdobywają wyróżnienia w międzynarodowych konkursach. W 2009 roku jego prace zwyciężyły w konkursie Stevie Award 2009 w kategorii Best Corporate Identity/Branding Design. Logo zaprojektowane przez Michała Bergera publikują też prestiżowe tytuły prasowe, np. magazyn “Graphic Design USA” i “Logolounge”.

– W mojej pracy nad logotypami i architekturą marki kieruję się przede wszystkim tym, jaką funkcję ma spełnić tworzony przeze mnie projekt. Najważniejsze, by logo oddawało istotę marki, a nie chwilową modę lub wizję artystyczną. Dobry znak graficzny powinien być odporny na chwilowe trendy, choć oczywiście musi też pasować do swoich czasów – mówi Michał Berger, dyrektor kreatywny San Markos. (TWI)