Kraj

Zmienione logo Tymbarku elementem nowej strategii marketingowej Maspeksu

Należąca do Grupy Maspex Wadowice marka Tymbark wprowadziła nowe logo oraz opakowania soków. Autorem projektu jest brytyjska agencja projektowa SiebertHead....

Należąca do Grupy Maspex Wadowice marka Tymbark wprowadziła nowe logo oraz opakowania soków. Autorem projektu jest brytyjska agencja projektowa SiebertHead.

Z opakowań wybijają się duże owoce, a całość ma nowoczesny wygląd. Nowy design ma być odpowiedzią na odwieczny problem konsumenta, tzn. pozwala rozróżnić warianty soków na półce bez rozmycia wizerunku marki.

Nowe logo Tymbarku i zmienione opakowania wprowadzane są we wszystkich produktach tej marki zarówno w Polsce, jak i Europie Środkowej.

Zmiana identyfikacji brandu jest elementem nowej strategii marketingowej wdrażanej przez Grupę Maspex Wadowice. Marketer nie zdradza jednak jej szczegółów. (BG)