Kraj

Goodyear promuje sieć serwisów Premio

Goodyear Dunlop Tires Polska rozpoczyna kampanię promocyjną ogólnopolskiej sieci serwisów samochodowych Premio. Jej hasło: "Kochasz swoje auto? My również", nawiązuje...

Goodyear Dunlop Tires Polska rozpoczyna kampanię promocyjną ogólnopolskiej sieci serwisów samochodowych Premio. Jej hasło: “Kochasz swoje auto? My również”, nawiązuje do więzi emocjonalnej pomiędzy kierowcą a jego samochodem i jest kontynuacją kampanii prowadzonej jesienią 2009 r. Działania w regionalnych stacjach radiowych skupią się na promocji oferty i wizerunku serwisów wśród lokalnej społeczności. Kampania będzie wspierana materiałami POS.

Motywem wiosennej kampanii jest wizerunek kobiety odpoczywającej beztrosko przy swoim samochodzie. Dzięki profesjonalnym usługom mechaników z punktów Premio może ona cieszyć się wolnym czasem. Odręcznie napisane słowa “My również” wskazują na bardzo zindywidualizowane traktowanie każdego pojazdu powierzonego mechanikom Premio.

Kampania potrwa trzy tygodnie i będzie prowadzona w 63 lokalnych stacjach radiowych należących do sieci Eska, RMF Maxxx, a także w ponad 40 innych lokalnych rozgłośniach. Każdy z 87 punktów serwisowych Premio w Polsce będzie reklamowany poprzez spersonalizowany spot radiowy, który nawiąże do hasła znanego z zimowej kampanii: “Kocham Twoje kształty dynamiczne…”. Kampania Premio zostanie uzupełniona działaniami komunikacyjnymi w internecie. Odświeżona strona internetowa Premio oferować będzie możliwość zapisywania się na wymianę opon online. Znajdą się na niej ponadto oferty promocyjne marek oponiarskich oraz praktyczne filmy pokazujące, jak dobrze przygotować samochód do jazdy wiosną i latem.

Do 20 kwietnia trwać będzie wspólna promocja Premio oraz stacji benzynowych BP. Każdy, kto zatankuje co najmniej 20 litrów paliwa, otrzyma voucher umożliwiający zakup w punktach sieci Premio opon Goodyear EfficientGrip z rabatem w wysokości 100 zł.

Goodyear w zakresie kreacji współpracuje od jesieni ub.r. z agencją reklamową GPD, planowaniem i zakupem mediów dla tego marketera zajmuje się natomiast Universal McCann. (BG)