Kraj

Wydawnictwo Przekrój pracuje nad strategią internetową, zmienia naczelną "Sukcesu"

Wydawnictwo Przekrój, wydawca "Sukcesu" i "Przekroju", przygotowuje strategię ekspansji obu tytułów w internecie. Jak mówi Artur Rumianek, dyr. wydawniczy spółki,...

Wydawnictwo Przekrój, wydawca “Sukcesu” i “Przekroju”, przygotowuje strategię ekspansji obu tytułów w internecie. Jak mówi Artur Rumianek, dyr. wydawniczy spółki, obecnie rozważane są różne koncepcje – czy nastąpi to w formie jednego projektu na wzór portalu, czy kilku serwisów – mające wykorzystać kompatybilność obu produktów. Nowy projekt prawdopodobnie ruszy pod koniec roku. Bliższe szczegóły na ten temat na razie nie są znane.

W związku z wdrażaniem strategii rozwoju online z funkcją naczelnej “Sukcesu” rozstanie się Barbara Stanisławczyk. Zastąpi ją Agata Daniluk, która poprzednio związana była m.in. z papierowym i internetowym wydaniem “Dziennika”. Na razie wydawca prowadzi rozmowy ze Stanisławczyk dotyczące formy dalszej współpracy z magazynem. (JD)