Kraj

MTV Networks będzie rozwijać ofertę związaną z portalami gier internetowych

Plany MTV Networks Polska na br. oprócz działalności telewizyjnej i producenckiej zakładają rozwijanie oferty związanej z portalami z grami sieciowymi....

Plany MTV Networks Polska na br. oprócz działalności telewizyjnej i producenckiej zakładają rozwijanie oferty związanej z portalami z grami sieciowymi. Chodzi o portale, które w portfolio ma Viacom, właściciel MTV.

– Gry internetowe oferowane przez Viacom cieszą się dużą popularnością również wśród polskich internautów. Fanów tych gier pochodzących z Polski liczymy już w setkach tysięcy. Trudno nie zauważyć potencjału tego rynku. Dlatego chcemy zaoferować jeszcze pełniejszą ofertę dla polskich odbiorców – deklaruje Izabella Wiley, general manager & senior VP, MTV Networks.

Trwają analizy, które z międzynarodowych projektów związanych z grami sieciowymi będą rozwijane przez Viacom w Polsce. Projekty koordynuje polski oddział MTV – MTV Networks Polska. Efekty prac nad poszerzeniem oferty rozrywkowej związanej z grami mogą być widoczne jeszcze w br. O planach związanych z telewizją i marketingiem MTV Networks na br. pisaliśmy w DS “MMP” z 24 marca br. (PM)