Kraj

Simplus kontynuuje filmowe adaptacje reklamowe

Polkomtel, operator sieci komórkowej m.in. pod markami Plus i Simplus, dla tej drugiej marki (pre-paid) przygotował nową kampanię reklamową. Wykorzystuje...

Polkomtel, operator sieci komórkowej m.in. pod markami Plus i Simplus, dla tej drugiej marki (pre-paid) przygotował nową kampanię reklamową. Wykorzystuje ona “filmowy” format kreatywny znany z ostatnich realizacji marki. Tym razem widzowie zobaczą w telewizji spoty w stylizacji czasów zimnej wojny. Celem akcji jest zaprezentowanie najnowszej oferty marki – “Pół na pół”. Jej użytkownicy zapłacą tylko za pierwsze 30 sekund każdej rozpoczętej minuty do sieci komórkowych Plus, Eray i Orange oraz na numery stacjonarne, a kolejne 30 sekund otrzymają za darmo.

Kampania potrwa do połowy maja. Będzie prowadzona przede wszystkim w telewizji (Polsat, TVN, TVP, Discovery, At Media, 4Fun). Jej wzmocnieniem będzie obecność na outdoorze, a także w sieciach kin (Silver Screen, Multikino i Cinema City), prasie (m.in. “Gazeta Wyborcza”, “Polityka”, “Gala”, “Viva!”, “Olivia”) i materiałach BTL. Kreację przygotowała agencja 303, spot wyprodukowało studio Film Produkcja, natomiast media kupił i zaplanował dom mediowy Media Direction OMD. (MB)