Kraj

LETNIA PROMOCJA KOSMETYKÓW NIVEA

Beiersdorf-Lechia rozpoczął letnią akcję promocyjną dla handlowców i konsumentów. Promocją, której celem jest wzrost sprzedaży, objęto większość linii kosmetyków Nivea....

Beiersdorf-Lechia rozpoczął letnią akcję promocyjną dla handlowców i konsumentów. Promocją, której celem jest wzrost sprzedaży, objęto większość linii kosmetyków Nivea. Drugorzędnym celem jest chęć pokazania marki Nivea jako rodzinnej i bogatej w produkty. Dla handlowców przygotowano 8 tys. pakietów promocyjnych zawierających najchętniej latem używane kosmetyki. Każdy z dystrybutorów, którzy włączą się w akcję promocyjną, otrzyma dwie maskotki żółwi oraz display do prezentacji produktu w sklepie. Konsumenci mogą wziąć udział w konkursie, w którym nagrodami są również maskoki żółwi. Promocja Nivea z maskotką organizowana jest przez producenta już ośmy raz. W konkursie konsumenckim zwykle bierze udział kilkadziesiąt tysięcy osób. Promocji nie wspiera kampania reklamowa, jedynie materiały BTL umieszczane w miejscach sprzedaży. Akcję przygotował dział marketingu Beiersdorf-Lechia we współpracy z agencją reklamową TBWA Warszawa, która zajęła się oprawą graficzną promocji. Nie ujawniono wysokości budżetu marketingowego zorganizowanej akcji. (MKS)