Kraj

Tikkurila w kampanii prezentuje ofertę farb Jedynka

Tikkurila Polska w rozpoczynającej się kampanii reklamowej chce zaprezentować konsumentom szeroką ofertę farb Jedynka. Spot telewizyjny "Jedynka po prostu maluj!"...

Tikkurila Polska w rozpoczynającej się kampanii reklamowej chce zaprezentować konsumentom szeroką ofertę farb Jedynka. Spot telewizyjny “Jedynka po prostu maluj!” podkreśla istotną cechę produktów tej marki – to, że maluje się nimi szybko i bez niespodzianek. Kreacja spotu pokazuje, że malowanie farbami marki Jedynka jest łatwe i przyjemne niczym wypełnianie dziecięcej kolorowanki. Kolejne ujęcia prezentują szeroką gamę farb i emalii do malowania wnętrz, elewacji domów oraz drewna i metalu. Uzupełnieniem przekazu jest prezentacja opakowań produktów z rodziny Jedynka.

Spoty emitowane są w stacjach: TVP1, TVP2, TVP Info, TVN, TVN Siedem, Polsat, TV4 oraz na kanałach tematycznych. Za scenariusz spotu i jego realizację odpowiedzialna była agencja reklamowa Just. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Macroscope OMD. (BG)