Kraj

Andrzej Pągowski autorem etykiet Cisowianki z Fryderykiem Chopinem

Nałęczów Zdrój, producent wody mineralnej Cisowianka, jest partnerem strategicznym obchodów Roku Chopinowskiego i z tej okazji wprowadzi na rynek wodę...

Nałęczów Zdrój, producent wody mineralnej Cisowianka, jest partnerem strategicznym obchodów Roku Chopinowskiego i z tej okazji wprowadzi na rynek wodę mineralną Cisowianka Perlage z nową etykietą z wizerunkiem Chopina. Projekt wykonał znany polski artysta grafik Andrzej Pągowski. W ten sposób Cisowianka chce uczcić rocznicę urodzin wielkiego kompozytora.

Pągowski był już autorem etykiet dla Cisowianki w 2007 r., jednak wtedy była to seria kolekcjonerska, teraz butelki z jego etykietą trafią do masowego odbiorcy (producent zapowiada, że do sprzedaży trafi kilka milionów butelek).

Cisowiankę Perlage Nałęczów Zdrój wprowadził do sprzedaży w grudniu ub.r. Producent podkreślał, że jest to jedyna na rynku woda mineralna produkowana unikatową metodą nasycania naturalnym dwutlenkiem węgla (a nie wytworzonym fabrycznie).

Produkt dostępny jest w butelkach o pojemności 0,7 l w cenie detalicznej 1,29-1,49 zł. Do reklamy tego produktu marketer zatrudnił popularnego krytyka kulinarnego i podróżnika Roberta Makłowicza (DS “MMP” z 21.12.2009 r.). (MB)