Kraj

Sizeer promuje nowy wizerunek

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa multibrandowej sieci Sizeer, pierwsza ogólnopolska od momentu rebrandingu sieci.

Sizeer chce dotrzeć do młodych klientów. Kampanii towarzyszy hasło “Uwolnij swój czas”. Mediaplan koncentruje się na stacjach muzycznych – MTV, 4fun.TV i Viva. Sizeer to sieć 70 salonów multibrandowych oferująca produkty m.in.: Nike, Adidasa, Pumy, Reeboka, Lacoste. Marka prowadzi również sklep internetowy e-Sizeer.com. Reklamę telewizyjną marketer wspiera konkursem w sieci “Sizeer – Uwolnij Swój Czas” organizowanym w witrynie znajdującej się pod adresem Konkurs.sizeer.com.
Dodatkowym wsparciem działań będzie też specjalna, darmowa edycja magazynu sieci. Za przygotowanie kampanii odpowiadają dział marketingu Sizeer oraz At Media. (JN)