Kraj

Kredyt Bank reklamuje szybki kredyt hipoteczny

Kredyt w 2 dni i 2 tygodnie ma wyróżnić ofertę Kredyt Banku na tle konkurencji.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FkZQqQRgVxFY%22%7D
Kredyt Bank rozpoczął kampanię reklamową “Twój dom już na ciebie czeka – kredyt mieszkaniowy w 2 dni i 2 tygodnie”. Bank promuje szybki proces i kredyty bez prowizji – decyzja o przyznaniu kredytu zapada w 2 dni, natomiast pieniądze klient otrzymuje w 2 tygodnie. To, jak twierdzą przedstawiciele banku, stanowi wyróżnik oferty KB na tle konkurencji. W ramach promocji jubileuszowej (Kredyt Bank obchodzi w tym roku 20-lecie) do końca maja kredyt jest przyznawany bez prowizji. Przedstawiciele KB są przekonani, że ta oferta przyciągnie klientów. Jak twierdzi Tomasz Molenda, dyrektor departamentu bankowości detalicznej Kredyt Banku, w ciągu dwóch miesięcy kampanii reklamowej bank chce udzielić kredytów za około 600 mln zł.

– Ubiegły rok zakończyliśmy udziałem w rynku na poziomie 6,35 proc. – jesteśmy w pierwszej piątce banków i chcemy utrzymać wiodącą pozycję. Wiosenna kampania to jedno z działań, jakie podejmujemy w celu wsparcia sprzedaży kredytów mieszkaniowych. Z początkiem kwietnia wprowadzamy również nową, atrakcyjną ofertę ubezpieczeń na życie i od utraty pracy powiązanych z tymi kredytami – mówi Anna Dąbkowska, menedżer kredytów w Kredyt Banku. – Tu również przygotowaliśmy wiosenną promocję: klienci, którzy przystąpią do ubezpieczenia, zostaną zwolnieni z płacenia składek do 30 czerwca.

Koncept reklam Kredyt Banku zawiera elementy humorystyczne. – Postać agenta nieruchomości zabawnie ucieleśnia typowe problemy, z jakimi spotykają się osoby kupujące mieszkanie, i nadaje dynamikę akcji. Wybieranie domu to przyjemniejsza część całego procesu zakupu. Różne mieszkania oglądane przez bohaterów sugerują dostępność i ukierunkowanie banku na klienta – “czegokolwiek potrzebujesz, my pomożemy ci to osiągnąć, spełnić twoje marzenia” – przekonuje Tomasz Molenda.

30- i 15-sekundowe spoty będą emitowane m.in. w: TVN, TVP1, TVP2, TVN24, TVP Info, TV4 i stacjach tematycznych. Równolegle z kampanią telewizyjną prowadzone będą działania w największych portalach, serwisach i wyszukiwarkach internetowych (Onet.pl, WP.pl, O2.pl, Otodom.pl, Totalmoney.pl, Comperia.pl, Nasza-klasa.pl, Google) oraz działania BTL. Kreację reklamową przygotowała agencją G7, planowaniem i zakupem mediów zaś zajął się dom mediowy Starcom.