Kraj

Szczuplejsze na wiosnę

Herbapol Lublin zachęca kobiety do odchudzania.

Herbapol Lublin, producent m.in. mieszanek ziołowych, rozpoczyna nową kampanię herbat SlimFigura AGE, suplementu diety mającego ułatwiać odchudzanie i zachowanie smukłej figury. Marketer zachęca panie na wiosnę: “Utnij temat zbędnych kilogramów!”.

Herbaty SlimFigura AGE to preparaty wspomagające odchudzanie. Trzy różne warianty tego produktu dostosowane są potrzeb kobiet w wieku: 20+, 30+ i 45+. Zgodnie z tą specyfikacją stworzono trzy różne layouty reklam. Dobór tytułów prasowych tej kampanii dopasowany jest również do poszczególnych grup wiekowych i obejmuje prasę kobiecą: lifestyle’ową, poradnikową oraz parentingową. Akcja reklamowa potrwa do końca maja.

Kreację reklam przygotowała agencja Legend Group. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Universal McCann.