Kraj

Przetasowania w Polsat Media

Dariusz Trzciński pokieruje działem OOH Polsat Media.

Dariusz Trzciński został dyrektorem działu sprzedaży out-of-home Polsat Media. Zastąpił na tym stanowisku Michała Staszewskiego, który objął stanowisko kierownika sprzedaży bezpośredniej i regionalnej.
Dariusz Trzciński jest związany z mediami od 14 lat, przez większą część kariery zawodowej z branżą wydawniczą. Doświadczenie zdobywał m.in. w Wydawnictwie Bauer – na stanowisku dyrektora biura reklamy prasy telewizyjnej – oraz w domu mediowym Media Concept jako account director.
W Polsat Media będzie odpowiedzialny za sprzedaż czasu reklamowego w sieci Carrefour TV, której właścicielem i operatorem jest spółka PRN Polska.
Do działu OOH dołączyła również Anna Komosińska na stanowisko specjalisty ds. sprzedaży OOH. Dotychczas była związana z biurami reklamy “Gazety Wyborczej”, “Super Expressu” i “Kropki TV”. W Polsat Media będzie wspierać Trzcińskiego w sprzedaży czasu reklamowego w Carrefour TV. Polsat Media to biuro reklamy stacji Polsatu i TV4. (PM)