M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

642 zgłoszenia na KTR

Agata Małkowska-Szozda | 9 kwietnia 2010, 06:00

Do siódmej edycji konkursu zgłosiło się 150 firm. Rekordzistą jest Leo Burnett.

642 zgłoszenia od 150 agencji komunikacji marketingowej, mediów i indywidualnych artystów wpłynęły na siódmą edycję Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2010.

Najwięcej zgłosiły: Leo Burnett - 57, Platige Image - 27, Change Integrated - 24, PZL - 23, i DDB Warszawa - 22.

Na ubiegłoroczną edycję KTR wpłynęły 594 zgłoszenia, w roku 2008 były to 652 prace.

W tym roku obrady jury odbywają się dwuetapowo. Pierwszy etap – wyłonienie short-list - odbywa się na platformie internetowej. Drugi etap głosowania odbywa się w warszawskiej Zachęcie. Obradom jury oceniającego trzy kategorie: 
reklama drukowana, film/radio i kampania, przewodniczy Amir Kassaei, CCO DDB Group Germany. Skład jury kategorii film/druk/radio to 30 wybranych dyrektorów kreatywnych agencji reklamowych.

Nagrody zostaną wręczone podczas gali KTR 27 kwietnia br. w Teatrze Dramatycznym.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,