Do siódmej edycji konkursu zgłosiło się 150 firm. Rekordzistą jest Leo Burnett.
642 zgłoszenia od 150 agencji komunikacji marketingowej, mediów i indywidualnych artystów wpłynęły na siódmą edycję Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2010.
Najwięcej zgłosiły: Leo Burnett - 57, Platige Image - 27, Change Integrated - 24, PZL - 23, i DDB Warszawa - 22.
Na ubiegłoroczną edycję KTR wpłynęły 594 zgłoszenia, w roku 2008 były to 652 prace.
W tym roku obrady jury odbywają się dwuetapowo. Pierwszy etap – wyłonienie short-list - odbywa się na platformie internetowej. Drugi etap głosowania odbywa się w warszawskiej Zachęcie. Obradom jury oceniającego trzy kategorie: reklama drukowana, film/radio i kampania, przewodniczy Amir Kassaei, CCO DDB Group Germany. Skład jury kategorii film/druk/radio to 30 wybranych dyrektorów kreatywnych agencji reklamowych.
Nagrody zostaną wręczone podczas gali KTR 27 kwietnia br. w Teatrze Dramatycznym.
Czytaj więcej na temat: Leo Burnett, PZL, Platige Image, DDB Warszawa, Kassaei Amir, DDB Group Germany, Change Integrated, agencje reklamowe, konkurs reklamowy, kreacja