Przetargi

Maxus wygrał przetarg Vicziunai-Pol

Marketer rusza z pierwszą tak dużą kampanią reklamową surimi marki Vici.

Vicziunai-Pol rozpoczął pierwsze działania marketingowe wspierające sprzedaż swojego najważniejszego produktu – paluszków surimi o smaku krabowym (grupa produktów produkowanych na bazie zmielonego mięsa białych ryb). Jak mówi Aleksejus Jermolajevas, export manager odpowiedzialny za polski rynek w firmie Vicziunai-Pol, celem kampanii jest promocja produktu oraz marki Vici.

Działania pod hasłem “Schłodzone paluszki surimi o smaku kraba” mają na celu promocję nowego opakowania paluszków i pokazanie nowych zastosowań tego produktu. Kierowana jest zarówno do tradycjonalistów, jak i konsumentów ceniących nowe doznania w kuchni. Aleksejus Jermolajevas dodaje również, że będzie to największa akcja reklamowa firmy w tym roku i to od jej efektów będą zależały kolejne projekty reklamowe. Według niego spółka osiągnęła odpowiedni poziom dostępności produktu, dlatego właśnie teraz zdecydowała się na taką kampanię. Wartość budżetu nie jest znana.

Akcja prowadzona jest w prasie kobiecej i o tematyce kuchennej, a także w internecie – w portalach kuchennych. W sieci wykorzystywane są także działania SEM. Kampania wizerunkowa potrwa do końca maja br. Przy jej realizacji spółka współpracuje z domem mediowym Maxus, który jest odpowiedzialny za planowanie, zakup mediów oraz działania public relations dla marki. Materiały kreatywne w większości pochodzą z centrali firmy.