Kraj

INITIATIVE MEDIA ZREZYGNOWAŁ Z USŁUG LORD MEDIA SA

Rupert Slade, zastępca dyr. generalnego Initiative Media (IM), oznajmił, iż IM zakończył współpracę z Lord Media SA, brokerem reklam outdoorowych....

Rupert Slade, zastępca dyr. generalnego Initiative Media (IM), oznajmił, iż IM zakończył współpracę z Lord Media SA, brokerem reklam outdoorowych. “Oczekiwaliśmy korzystniejszej dla nas relacji pomiędzy cenami usług a ich jakością. Stąd decyzja o rezygnacji ze współpracy” – powiedział Slade. Tomasz Szulkowski, spec. ds. marketingu Lord Media, wyjaśnił jedynie, że brytyjski Posterscope, który przejął na wiosnę br. Lord Media, współpracuje z innym domem mediowym. Nie powiedział jednak, z jakim i czy nawiązano z nim kontakty w Polsce. Agata Tucholska, dyr. generalny Lord Media SA, także odmówiła komentarza na ten temat. Slade, który uważa, że chodzi o dom mediowy HMS Carat, zaprzeczył jednak, że jest to przyczyną rozstania z Lordem. (MM)