Pod hasłem “Podkręć Bit swojego życia” rozpoczęła się kampania reklamowa batonów 3Bit (Kraft Foods Polska). Działania są skierowane do młodych, aktywnych i pełnych pasji osób, które chcą podkreślić swoją indywidualność. To właśnie dla nich przygotowano m.in. akcję promocyjną BiTometr („wirtualny equalizer życia” – jak podaje marketer), w ramach której uczestnicy mogą wyrazić swoją osobowość.
Kampania obejmuje telewizję, radio i internet. Kampanię przygotowały Freszlab (internet), Gruppa66 Ogilvy (kreacja ATL) oraz dom mediowy Starcom. Działania w telewizji i radiu potrwają do maja, a w internecie – do listopada.
3Bit to młodzieżowa marka batonów. Do linii 3Bit należą klasyczny 3Bit (41g, połączenie kruchego herbatnika z mlecznym nadzieniem w mlecznej czekoladzie) występujący również w wersji powiększonej XXL (51 g), a także 3Bit orzechowy w wersji XXL (51g).