Firma Sportfive chce poszerzyć ofertę pakietów sponsorskich dla Polskiego Związku Piłki Nożnej. Firma negocjuje już umowy sponsorskie. Nowe umowy mają obowiązywać do mundialu w 2014 r., który rozgrywany będzie w Brazylii. Umowy obejmą też więc polsko-ukraińskie Euro 2012. Szczegóły finansowe negocjacji nie są znane.
Sportfive chce, by zwiększyła się liczba sponsorów. Zamiast dwóch kategorii będą trzy: sponsor główny (jedna firma), oficjalni (6 podmiotów) i partnerzy. Będzie też jak obecnie sponsor techniczny. Każda kategoria sponsorska będzie mieć inne przywileje marketingowe. Większość obecnych umów sponsorskich wygasa w sierpniu br.
Obecnie głównym sponsorem reprezentacji piłkarskiej jest firma Orange. Pozostali sponsorzy to marki: Tyskie, HRS.pl, BZ WBK, Kreisel, Śnieżka, Fakro i Hormann. Sponsorem technicznym jest Nike. Partnerami są firmy Sheraton i Sunset Suits.