Pierwszy sklep Intermarche Contact został otwarty w Wałczu na Pomorzu. Nowe sklepy będą miały powierzchnię mniejszą niż 700 mkw i będą oferować ok. 8 tys. produktów. Mają być lokowane w centrach miast.
Wprowadzenie nowego formatu jest związane z paneuropejskim porządkowaniem portfolio Intermarche i wprowadzeniem nowej identyfikacji wizualnej, którą przygotowało paryskie biuro agencji Carre Noir. Zgodnie z nową koncepcją większe sklepy będą nazywać się Intermarche Super, zaś mniejsze – Intermarche Contact. Nowe jest nie tylko oznakowanie, lecz także organizacja przestrzeni w sklepach.
Intermarche Polska planuje w br. otwarcie 27 obiektów, z czego dwa będą placówkami w nowym formacie Contact.
Obecnie sieć ma 146 supermarketów Intermarche. Stopniowo także stare placówki będą poddawane remodelingowi. Marketer na razie nie ujawnia planów ewentualnej kampanii wspierającej nową identyfikację sieci.