Kraj

Powrót Old Spice?

Procter & Gamble rozważa wsparcie marki, która niemal popadła w zapomnienie.

Według  naszych nieoficjalnych informacji P&G analizuje, jakimi kanałami można poprawić wizerunek brandu Old Spice; wymienia się zwłaszcza nowe media.

Marka ta pojawiła się w Polsce w latach 90., jednak już od około pięciu lat nie miała żadnej kampanii i ma obecnie znikome udziały rynkowe. Jest to jedna z niewielu marek P&G, która została skierowana “na boczny tor”, tzn.  pozostaje w dystrybucji, ale nie ma wsparcia.

Na rynku dezodorantów Old Spice musi  konkurować z mocno wspieranymi brandami jak lider segmentu Adidas (Coty) czy  Nivea.

Procter & Gamble w  segmencie kosmetyków dla mężczyzn koncentrował się na marce Gillette, która w ub.r. miała relaunch i wprowadziła wiele nowych produktów.

Old Spice to największa na świecie marka zapachów męskich i lider rynku amerykańskiego. W USA brand miał niedawno relaunch, rozpoczęty reklamą podczas Super Bowl autorstwa agencji Wieden & Kennedy.