Według naszych nieoficjalnych informacji P&G analizuje, jakimi kanałami można poprawić wizerunek brandu Old Spice; wymienia się zwłaszcza nowe media.
Marka ta pojawiła się w Polsce w latach 90., jednak już od około pięciu lat nie miała żadnej kampanii i ma obecnie znikome udziały rynkowe. Jest to jedna z niewielu marek P&G, która została skierowana “na boczny tor”, tzn. pozostaje w dystrybucji, ale nie ma wsparcia.
Na rynku dezodorantów Old Spice musi konkurować z mocno wspieranymi brandami jak lider segmentu Adidas (Coty) czy Nivea.
Procter & Gamble w segmencie kosmetyków dla mężczyzn koncentrował się na marce Gillette, która w ub.r. miała relaunch i wprowadziła wiele nowych produktów.
Old Spice to największa na świecie marka zapachów męskich i lider rynku amerykańskiego. W USA brand miał niedawno relaunch, rozpoczęty reklamą podczas Super Bowl autorstwa agencji Wieden & Kennedy.