Kraj

Michał Berezowski i jego Practica

Nowa agencja ma się zajmować nietypowymi projektami komunikacyjnymi. Chce łączyć badania postaw konsumenckich, działania public relations i event marketing.

Nowa firma Michała Berezowskiego nosi nazwę Practica Market Conversations. Ma realizować nietypowe projekty komunikacyjne.

– Chcemy dostarczać kontent informacyjny i łączyć go z markami. Na tej podstawie inicjować dyskusję w mediach i poprzez nią kreować wizerunek brandów i marketerów – mówi Berezowski.

Obecnie finalizuje rozmowy w sprawie trzech takich akcji, jednak nie ujawnia ich szczegółów.

W zakresie realizacji badań Practica ściśle współpracuje z firmą 4P Research Mix.

Michał Berezowski wcześniej był związany z grupą badawczą IQS jako client service director i PR manager. Był z nią związany od 2007 r. do lipca 2009 r. Wcześniej pracował m.in. w firmach badawczych Millward Brown SMG/KRC i AMPS.