Artykuły weekendowe

Pierwsze skrzypce grają... dzieci

Anomaly po raz pierwszy dla Sony po przejęciu budżetu od agencji Fallon.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22pluginspage%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.macromedia.com%2Fshockwave%2Fdownload%2Findex.cgi%3FP1_Prod_Version%3DShockwaveFlash%22%2C%20%22swliveconnect%22%3A%22true%22%2C%20%22seamlesstabbing%22%3A%22false%22%2C%20%22name%22%3A%22flashObj%22%2C%20%22base%22%3A%22http%3A%2F%2Fadmin.brightcove.com%22%2C%20%22flashvars%22%3A%22videoId%3D78044628001%26playerId%3D1509319623%26viewerSecureGatewayURL%3Dhttps%3A%2F%2Fconsole.brightcove.com%2Fservices%2Famfgateway%26servicesURL%3Dhttp%3A%2F%2Fservices.brightcove.com%2Fservices%26cdnURL%3Dhttp%3A%2F%2Fadmin.brightcove.com%26domain%3Dembed%26autoStart%3Dfalse%26%22%2C%20%22bgcolor%22%3A%22%23FFFFFF%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fc.brightcove.com%2Fservices%2Fviewer%2Ffederated_f8%2F1509319623%22%7D

Sony Europe po raz pierwszy wykorzysta spot nakręcony przez agencję wybraną pod koniec ub.r.

Wartość budżetu Sony Europe, który jest obsługiwany przez Anomaly, szacuje się na ok. 50 mln dol. Wcześniej marketer współpracował z agencją reklamową Fallon.

Celem kampanii jest promocja treści komunikowanych przez markę Sony. Z jednej strony sponsoringu imprez muzycznych, z drugiej zaś – wizerunku firmy, która za pośrednictwem mediów cyfrowych dostarcza kontent rozrywkowy.

Za reżyserię spotu telewizyjnego odpowiada Frank Budgen. Projekty internetowe prowadzone są przez firmę Tonic.

(na podst. “BrandRepublic”)