M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Snickers chce reklam konsumentów

Agata Małkowska-Szozda | 20 kwietnia 2010, 06:00

Mars Polska zachęca internautów do zrobienia własnej wersji reklamy Snickersa.

Mars Polska startuje z drugim etapem kampanii reklamowej marki Snickers - "Głodny nie jesteś sobą. Doładuj się". Składa się na nią drugi flight emisji spotów, będących polską adaptacją kampanii przygotowanej centralnie przez BBDO NY - pierwsza wystartowała w połowie marca br. (patrz MMP24 z 17 marca br.). Reklamę adaptowała agencja BBDO Warszawa, która przygotowała kolejny etap kampanii lokalnej.

Oprócz emisji spotu w głównych stacjach telewizyjnych składa się on także z konsumenckiego konkursu przebiegającego wyłącznie w internecie. W głównych portalach i serwisach społecznościowych pojawi się dziś (20 kwietnia) informacja o konkursie. Zadaniem uczestników jest przygotowanie własnej ścieżki dźwiękowej do reklamowego spotu. Konkurs będzie trwał dwa tygodnie, zwycięzca zaś zostanie poproszony do wzięcia udziału w przygotowaniu własnej wersji spotu. Będzie on emitowany przede wszystkim w stacjach muzycznych - jednak dokładny plan emisji nie jest jeszcze gotowy. Ponadto dziesięciu nominowanych otrzyma po kartonie batonów Snickers.

Błażej Soniewski, account director z BBDO, podkreśla, że realizowana obecnie kampania to zmiana pozycjonowania marki Snickers - nie mówi ona już o dostarczaniu energii, ale o zaspokajaniu głodu.

Filmy zostaną ocenione prze jury złożone z osób, które na co dzień w agencji BBDO zajmują się pracą dla marki Snickers. Zasiądą w niej Przemysław Bogdanowicz, dyr. kreatywny, Bartosz Gomółka, szef strategii, Paulina Barlik, strateg, i Andrzej Kwiatkowski, account executive.

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,