M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Mlekołaki w telewizji

Agata Małkowska-Szozda | 20 kwietnia 2010, 06:00

Maspex Wadowice reklamuje limitowane wersje płatków śniadaniowych.



Agencja Hand Made  przygotowała najnowszą kampanię telewizyjną marki Mlekołaki od Lubelli. Celem kampanii jest wprowadzenie nowej, limitowanej wersji Mlekołaków (Mlekołaki Figuraki - w dwóch smakach: Vanilla i Choco) oraz zakomunikowanie promocji konsumenckiej "Odjazdowe Mlekołaki".

Koncepcja przygotowana przez Hand Made została oparta na unikatowym kształcie Figuraków zachęcającym dzieci do zabawy i układania figur. W spocie, który łączy ujęcia fabularne i animację 2D + 3D, dzieci dzięki Figurakom zmieniają się w charakterystyczne i zabawne postacie - Samurajo, ZombiKombi i Kleopati. Układanie Figuraków to również motyw, który informuje o promocji konsumenckiej, w której można wygrać 3333 nagrody, w tym nagrody główne - rowery.

W agencji Hand Made projekt tworzył i nadzorował zespół w składzie: Katarzyna Mietniowska (obsługa klienta), Mariusz Lipiński (strategia) oraz Dominik Koza i Dorota Siwek (team kreatywny). Spot wyreżyserował Mikołaj Łebkowski, a za produkcję odpowiadał dom produkcyjny Papaya Films.

Kampania emitowana będzie w TVP, Polsacie i kanałach dziecięcych (Disney, ZigZap) oraz w wybranych kinach. Media na potrzeby kampanii zakupił Zenith Optimedia.

Kampania promocyjna Mlekołaków przygotowana została przez agencję w wyniku wygranego przetargu. Nie wiadomo, z kim Hand Made konkurowała w tym przetargu.

Przypomnijmy, że pierwotnie przetarg na obsługę Mlekołaków wygrała agencja Euro RSCG Warsaw, ale nie doszło do podpisania długoterminowej umowy, jaka wstępnie była zakładana (patrz MMP 24 z 2 października 2009). W związku z tym Maspex Wadowice zdecydował się na rozpisanie ponownego przetargu, w którym Euro RSCG postanowiła nie brać udziału.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , ,