Kraj

Słoń LG wchodzi na drzewo

Koreański producent sprzętu RTV rusza z zawieszoną z powodu żałoby narodowej kampanią reklamową.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FPBgJfTh-D_Y%22%7D
Wczoraj ruszyła przełożona z powodu żałoby narodowej kampania reklamowa telewizorów LG Electronics Polska linii Infinia z technologią Full LED Slim (informowaliśmy o niej w serwisie MMP24 z 12 kwietnia) pt. „Słoń na drzewie ogląda telewizję”.

Kreację i adaptację reklam przygotowała agencja Y&R, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.

Kampania potrwa 2,5 miesiąca.

W dzisiejszym wydaniu MMP24 piszemy o starcie kampanii telewizorów 3D LED TV firmy Samsung wykorzystujących technologię obrazów trójwymiarowych (3D).