M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Chesterfieldy (prawie) jak nowe

Maciej Burlikowski | 20 kwietnia 2010, 06:00

Philips Morris po raz kolejny wybiera Polskę na miejsce debiutu ważnego projektu marketingowego.

Philip Morris Polska wprowadza do sprzedaży papierosy marki Chesterfield w zupełnie nowych opakowaniach. Całkowicie zmieniono ich kolorystykę i układ szaty graficznej oraz krój czcionki (typografię) nazwy - logo marki.

Jak informuje producent, Polska jest pierwszym rynkiem, na którym debiutuje nowe opakowanie Chesterfieldów.

Podobnie miało to już miejsce w przypadku debiutu Marlboro Gold Original (grudzień 2008 r.) i ostatnio - na początku br. - Marlboro Frost Blue (wcześniej pojawiły się one tylko w Meksyku i krajach bałtyckich).

Marka Chesterfield powstała w 1896 r. w Stanach Zjednoczonych w St. Louis i stanowi dla koncernu Philip Morris jedną z ważniejszych, wspieranych globalnie marek na świecie.

Na polskim rynku marka ma niewielki, bo wynoszący 0,3 proc. udział w rynku.

Jak twierdzi producent, jej relaunch ma na celu właśnie umocnienie pozycji marki na rynku, ale także odróżnienie jej od innych, masowych marek. Towarzyszące nowej odsłonie marki hasło: "Cut to be different” ma właśnie podkreślać unikatowy wizerunek i akcentować fakt, że jest to marka, która nie ulega masowym trendom, ale ma swój własny, indywidualny charakter.

Relaunch Chesterfieldów będzie wspierała kampania informacyjno-promocyjna w punktach sprzedaży. Przy jej realizacji Philip Morris współpracował m.in. z agencją reklamową Leo Burnett. 
Papierosy Chesterfield dostępne są w trzech wariantach smakowych (Red, Blue i Mint) w cenie 8,96 zł za paczkę.

Czytaj więcej na temat: , , ,