Kraj

LIMITOWANA SERIA PUSZEK COCA-COLI DLA MIŁOŚNIKÓW ŻUŻLA

Koncern Coca-Cola jako oficjalny sponsor Drużynowego Pucharu Świata na Żużlu wypuścił na polski rynek specjalną serię puszek z napojami dla...

Koncern Coca-Cola jako oficjalny sponsor Drużynowego Pucharu Świata na Żużlu wypuścił na polski rynek specjalną serię puszek z napojami dla kolekcjonerów. Limitowy produkt obejmuje napoje Coca-Cola i jest dostępny przede wszystkim w regionie Gdańska i Wrocławia, gdzie odbywają się zawody. Jego kampania reklamowa, przygotowana przez agencję McCann-Erickson, wykorzystuje telewizję (Polsat, Polsat Sport i TV4) i radio (Radio Zet – konkursy i dżingle). Podczas konkursu prowadzonego na falach Radia Zet rozdano blisko tysiąc zaproszeń na ceremonię otwarcia zawodów w Gdańsku i finałów we Wrocławiu. Specjalna seria składa się z trzech puszek Coca-Coli przedstawiających żużlowców na motocyklach na tle biało-czerwonej szachownicy w kształcie mapy Polski z zaznaczonym Gdańskiem lub Wrocławiem, gdzie odbywa się tegoroczny turniej żużlowy. (MKS)