M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

DRUKARNIA OPINION ROZBUDOWUJE DZIAŁ HANDLOWY

Serwis Dzienny | 24 lipca 2001, 00:00

Wielkoformatowa drukarnia cyfrowa Opinion rozbudowuje swoje struktury marketingowo-sprzedażowe. Utworzonych zostało sześć nowych stanowisk pracy. Funkcję new business projects directora odpowiedzialnego...

Wielkoformatowa drukarnia cyfrowa Opinion rozbudowuje swoje struktury marketingowo-sprzedażowe. Utworzonych zostało sześć nowych stanowisk pracy. Funkcję new business projects directora odpowiedzialnego za współpracę z agencjami reklamowymi objął Dariusz Jachimowski, poprzednio szef działu handlowego w drukarni wielkoformatowej Altmaster. Krzysztof Krawczyk, wcześniej zatrudniony jako national account firmy Panorama Polska, objął stanowisko country managera odpowiedzialnego za kontakty z klientami końcowymi w Warszawie. Podobnie jak Krawczyk, z Panoramy Firm przeszedł do Opinionu Zenon Nocoń, który objął stanowisko account managera. Kolejnym nowym pracownikiem drukarni jest Jerzy Bijak (wcześniej area sales manager w Lyreco Polska), który również został account managerem odpowiedzialnym za region Śląska i Małopolski. Zespół Opinionu został powiększony o Małgorzatę Sośnicką, która objęła funkcję customer care specialist w warszawskim biurze handlowym drukarni, oraz Natali Rzetelski, która jest odpowiedzialna za opiekę nad klientami w niemieckim przedstawicielstwie regionalnym Opinionu. Interesy polskiej firmy w Niemczech reprezentuje spółka Bukartzki DigitalDruck, która działa na terenie Nadrenii i Westfalii. Opinion podpisał także drugą umowę o współpracy, tym razem z agencją reklamową Vizart z Bydgoszczy, która zamierza sprzedawać produkty i usługi drukarni na terenie Pomorza i Kujaw. (JP)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,