M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

ARK THOMPSON ODDZIELA SIĘ OD MINDSHARE W ROSJI

Serwis Dzienny | 24 lipca 2001, 00:00

Rosyjska agencja reklamowa Ark Thompson należąca w części do J. Walter Thompson Co. oddzieliła się od domu mediowego MindShare. Powodem...

Rosyjska agencja reklamowa Ark Thompson należąca w części do J. Walter Thompson Co. oddzieliła się od domu mediowego MindShare. Powodem podziału była, według Ark Thompson, niezdolność MindShare do zagwarantowania właściwej obsługi powierzonych jej budżetów reklamowych. Obydwie agencje są częścią WPP Group. Decyzja Ark Thompson może być poważnym ciosem dla MindShare, która straci głównych klientów, takich jak Mazda, ICN, Rolex, Wilkinson Sword/Schick i Singapurskie Biuro Turystyki. Klienci Ark Thompson stanowili 60 proc. wartych 10 mln dol. dochodów MindShare w Rosji. Ark Thompson przejmie planowanie i zakup mediów dla tych klientów i rozpoczyna właśnie rekrutację nowych pracowników. Rzecznik MindShare przyznaje, że pojawiały się problemy we współpracy z agencją, gdyż metody i reguły jej pracy z poszczególnymi klientami nie były jasne. MindShare będzie kontynuować pracę z rosyjskimi agencją reklamową Ogilvy-Propaganda i zacieśni współpracę z Young & Rubicam. Pomimo różnicy zdań Ark Thompson nie wyklucza ewentualnej przyszłej współpracy z MindShare.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,