Kraj

Ziołowa inwazja

Nestle będzie od maja reklamowało ofertę sosów sałatkowych pod marką Winiary.

Ziołowa inwazja
Nestle Polska wprowadza pod marką Winiary sosy sałatkowe Z domowego ogródka. W ofercie jest sześć smaków: wiosenny ze szczypiorkiem, koperkowo-ziołowy, swojskie zioła, z bazylią i oregano, winegret i czosnkowo-ziołowy. Żaden z sosów nie zawiera glutaminianu sodu, barwników i konserwantów. Nowe produkty są dostępne w sklepach od kwietnia.

Sosy Z domowego ogródka wesprze kampania reklamowa prowadzona od maja do sierpnia w czołowych stacjach telewizyjnych i ogólnopolskiej prasie. Legend Group stworzyła dla marki Winiary reklamę, a kampanię prasową oraz materiały POS przygotowała agencja Point of Art. Za dodatkowe działania promocyjne w internecie odpowiedzialna jest agencja Adv.pl, natomiast za zakup mediów do kampanii – MEC.

Przypomnijmy, że sosy sałatkowe mają od kilku lat w ofercie m.in. marki Knorr (Unilever) i Kamis.