M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

ZENITH MEDIA ZDOBYŁ KOLEJNY BUDŻET SCHERING-PLOUGH

Serwis Dzienny | 24 lipca 2001, 00:00

Dom mediowy Zenith Media wygrał wart 80 mln dol. budżet na zakup mediów dla koncernu farmaceutycznego Schering-Plough Corp. dotyczący kampanii...

Dom mediowy Zenith Media wygrał wart 80 mln dol. budżet na zakup mediów dla koncernu farmaceutycznego Schering-Plough Corp. dotyczący kampanii reklamowych konsumenckich produktów zdrowotnych. Chodzi o takie marki jak Coppertone, Afrin, Lotrimin, Tinactin i Dr. Scholl's. W przetargu brały ponadto udział domy mediowe Media Planning Group i Horizon Media. Zenith Media posiada już oceniany na 170 mln dol. budżet koncernu dotyczący farmaceutyków adresowanych bezpośrednio do klienta, który obejmuje m.in. markę Claritin.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,