Kraj

Doktor Q reklamuje Sharpa

Sharp po raz pierwszy zdecydował się zaangażować do reklam znanego aktora.

Doktor Q reklamuje Sharpa
Polski oddział japońskiego producenta elektroniki użytkowej Sharp Electronics w poniedziałek rozpocznie kampanię reklamową telewizorów Sharp Aquos LED z technologią Quattron.

Działania reklamowe obejmą: outdoor, telewizję, radio oraz internet. Uzupełnieniem kampanii będą także akcje BTL, promocje konsumenckie oraz kampania PR.

Po raz pierwszy Sharp zdecydował się na zatrudnienie do kampanii znanej postaci. W reklamach występuje George Takei, amerykański aktor japońskiego pochodzenia znany przede wszystkim z roli sternika okrętowego i kapitana Hikaru Sulu w popularnym serialu (i filmach) „Star Trek”.

W reklamowym wcieleniu jako doktor Q wprowadza konsumentów w tajniki najnowszej technologii Sharp – Quattron. Producent do standardowo stosowanej palety trzech kolorów RGB (czerwony, zielony, niebieski) dodał czwarty – żółty (RGB+Y – stąd nazwa technologii Quattron), dzięki czemu – jak przekonuje Sharp – obrazy wyświetlane w telewizorach wierniej oddają rzeczywiste kolory obecne w naturze.

Jest to paneuropejska kampania Sharpa. Autorem kreacji jest agencja McGarryBowen Advertising wyróżniona w ub.r. przez „Advertising Age” tytułem Agencji Reklamowej Roku.

W Polsce kampania obejmie wszystkie największe ogólnopolskie kanały telewizyjne oraz kanały tematyczne (m.in.: TVN, Polsat, TV4, TVP2, Polsat News, Viva, MTV, Comedy Central i wiele innych) oraz reklamy outdoorowe (kampania billboardowa – ponad 350 lokalizacji w kraju oraz nośniki day & night).

Planowaniem i zakupem mediów na rynku polskim zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.

Polski oddział Sharpa podjął też współpracę z jedną z najbardziej znanych polskich wokalistek, która zdecydowała się wesprzeć swoim wizerunkiem premierę telewizorów Aquos LED Quattron w Polsce. Jednak szczegółów tego projektu marketer na razie nie zdradza.

Doktor Q reklamuje Sharpa